Karrier

Nyitott pozíciók

Üzemeltetési Vezető/Operations Manager

A Harmónia Palota, Budapest belvárosában található exkluzív, műemlék jellegű szálláshely és rendezvényközpont, üzemeltetési vezetőt keres teljes munkaidőben a szálláshely és rendezvénytermek magas színvonalú működtetéséhez és fejlesztéséhez.

FŐBB FELADATOK ÉS MUNKÁK
- Napi operatív feladatok irányítása és elvégzése
- Luxus apartmanok és rendezvénytermek értékesítése
- Vendégfogadás, vendégélmény maximalizálása
- Vendégfoglalások kezelése (Booking.com, Airbnb, Expedia)
- Csapatbővítés és személyzet koordinálása, továbbképzése
- Árazás és könyvelés előkészítése
- Fenntarthatóságra épülő fejlesztések irányítása

ELVÁRÁSOK
- Felsőfokú szakmai végzettség
- Kiemelkedő vezetői készség
- Szakirányú tapasztalat turizmus területén
- Önálló munkavégzés és magas fokú problémamegoldó képesség
- Kiváló kommunikációs készség magyarul és angolul
- Rugalmas időbeosztás elfogadása

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT
- Környezettudatos szemléletmód
- SabeeApp foglalási rendszer ismerete
- Dolphin számlázó program ismerete
- Sales és marketing ismeretek
- További idegen nyelv ismerete

AMIT KÍNÁLUNK
- Fizetés munkatapasztalat, szakmai háttér és teljesítmény alapján – versenyképes alapbér + bónuszok (teljesítményalapú jutalmak, év végi prémium)
- Ingyenes parkolás/utazási költségtérítési támogatás
- Dinamikus munkakörnyezet, kis létszámú lapos szervezeti felépítés
- Nemzetközi vendégkör
- Ahol a tudás valóban számít – rengeteg lehetőség a munkafolyamatok alakítására és az üzletfejlesztésre

KEZDÉS
- Azonnal

Ha a pozíció felkeltette érdeklődését, és úgy érzi, hogy Ön az ideális jelölt, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát fizetési igényének megjelölésével a hello@harmoniapalace.com e-mail címre.

 

Szállodai Recepciós / Front Office Representative

Keressük lelkes, mosolygós és elkötelezett szállodai recepciósainkat, akik magabiztosak és hatékonyak a munkavégzésben, ugyanakkor figyelmesek és segítőkészek a vendégekkel szemben. Ha szeret emberekkel foglalkozni és fontos tartja a vendégek elégedettségét, várjuk jelentkezését!

MUNKAREND
- Munkaidő: napi 12 óra (9:00-21:00), heti 3-4 nap egyeztetés szerint
- Munkarend: teljes munkaidő, hétvégi és ünnepnapok is rotációban

FŐBB FELADATOK ÉS MUNKÁK
- Vendégek üdvözlése, check-in/check-out
- Információszolgáltatás a szállásról és látnivalókról
- Levelezés és telefonhívások kezelése
- Online foglalási rendszerek kezelése, foglalások nyomon követése
- Számlázás és kasszazárás
- Rendezvénytermek előkészítése és bemutatása
- Recepció területének rendben tartása
- Dokumentációk és információk frissítése

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK
- Magabiztos angol és magyar nyelvtudás (szóban és írásban)
- MS Office és internetes ismeretek
- Önálló, precíz, megbízható munkavégzés
- Vendégközpontú és fenntartható szemlélet
- Jó problémamegoldó készség
- Csapatjátékos hozzáállás

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT
- További idegen nyelv ismerete (német, spanyol, olasz, francia)
- Szállodaipari tapasztalat
- SabeeApp és Dolphin programok ismerete

AMIT KÍNÁLUNK
- Versenyképes fizetés + értékesítési jutalék
- Utazási költségtérítés
- Hosszú távú munkalehetőség
- Szakmai fejlődés
- Nemzetközi vendégkör
- Kellemes munkahelyi környezet Budapest belvárosában

KEZDÉS
- Azonnal

Ha a pozíció felkeltette érdeklődését, és úgy érzi, hogy Ön az ideális jelölt, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát fizetési igényének megjelölésével a hello@harmoniapalace.com e-mail címre.

 

Szobalány / Housekeeper

A Harmónia Palota dinamikusan fejlődő csapatába tapasztalattal rendelkező munkatársat keresünk takarítás, mosás, vasalás, konferencia előkészítés, teremrendezés és bekészítés feladatok elvégzésére 8 órás munkaidőben.

MUNKAREND
- Munkarend: heti 5 nap, napi 8 óra, hétvégi és ünnepnapok is rotációban
- Váltakozó munkaidő: 8:00-16:00 és 14:00-22:00

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK
- Ápolt megjelenés, jó kiállás
- Precíz, önálló munkavégzés
- Vendég- és minőségorientált gondolkodás
- Magas munkabírás
- Udvarias, segítőkész hozzáállás
- Jó csapatszellem
- Takarítói tapasztalat szállodában vagy apartmanban

AMIT KÍNÁLUNK
- Versenyképes fizetés
- Utazási költségtérítési támogatás
- Változatos és dinamikus munkakör
- Rugalmas munkabeosztás
- Kellemes munkahelyi környezet Budapest belvárosában

KEZDÉS
- Azonnal

Ha a pozíció felkeltette érdeklődését, és úgy érzi, hogy Ön az ideális jelölt, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát fizetési igényének megjelölésével a hello@harmoniapalace.com e-mail címre.